شات اكابر,دردشة اكابر

اهلا بجميع زوار منتدى شات اكابر شات جادو شات التجمع

اجمل موقع عربي


    حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    شاطر
    avatar
    الساحرة الجميلة
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 04/10/2010

    حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الساحرة الجميلة في الخميس ديسمبر 23, 2010 1:15 am

    حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟


    كده كلنا عارفين ظاهرة الشباب الفافي المدلع ده وخصوصا انهم كتروا اوي اليومين
    دول يعني تلاقي منهم اللي بيقلدوا البنات في كل حاجه حتي في تسريحه الشعر ما علينا
    المهم ان ده حوار بين ام ربنا رزقها بواد فافي ومايع ومدلع اخر حاجه
    والمصيبه انه طالب جامعي وده جزء من حوار دار بينه وبين مامته الله يكون في عونها
    والشاب ده اسمهyay



    yay:
    حر..... حر ..... حر... حر .... اف خلاص ياربي مش طايقه نفسي .. قصدي مش طايق
    نفسي تعبان خالص خالص

    الام:
    ايه يا بيضه مالك ايه اللي مخليك تعبان ؟؟؟؟؟؟؟ يا واد ماتشد حيلك شوية وخليك راجل كده ربنا يخدك مش عارفه طالع لمين يا منيل
    yay
    :
    ياربي انا ايه اللي خلاني رجعت البيت ده ما انا كنت قاعد في
    الجامعه كويس

    الام :
    يا واد ده انا لما كنت بسنك كنت بربي غنم وكنت بربي قطيع زيك كده على اخر الزمن مش عارفه اربيك انت يا حشرة
    yay
    :
    ياااااااااااااي يعني ايه غنم يا مامي ؟؟ ايه تقصدي خروف يعني

    الام :
    ايه يا خويا مش عارف غنم يعني ايه
    ده ابوك لما كان في سنك كان بيصطاد اسود وكان قلبه جامد مش زيك لو طب في حجرك عنكبوت تموت فيها

    yay:
    ييييييييييييى مش تجيبيلي سيرة العناكيب بليز جسمي بيقشعر يا مامي
    الام :
    ده اللي يقعد معاك ويسمع كلامك يقول عليك عندك تلات سنين مش عشرين
    سنه قوم يا واد انت من قدامي قوم ماتخلنيش افقد انوثتي وارتكب فيك جريمه
    yay
    :
    هههههههههه انوثتك ؟؟؟؟ فين دي ؟؟؟؟ قصدي اه عارف يا مامي كلك انوثه طبعا

    الام :
    روح نام نامت عليك حيطه يا بعيد
    yay
    :
    ليه
    يا مامي انتي عدوتي كده دايما ليه بتحاولي تحطمي مشاعري واحاسيسي ليه مش
    انا دلوعتك .... قصدي دلوعك مش انا ضناكي اللي بتخافي عليه ؟؟؟؟ اهيء اهيء
    اهيء
    الام :
    خلاص يا روبي متزعلش والله
    احرجتني بكلامك ده
    ده انا يا ياي
    عايزاك تبقي راجل كده
    شوف اخوك حسنين راجل
    ازاي والكل بيخاف منه
    ده شعر شنبه اكتر من شعر جسمك يا منيل مش زيك بيقعد
    يتمكيج علي المرايه بالساعات

    :yay
    ده حسنين ده قلبه قاسي وجامد اما انا فقلبي قلب خفيف مش بيستحمل اقل
    حاجه

    الام طيب هاسالك سؤال
    yay
    :
    اوف كورس مام اتفضلي

    الام:
    احنا لو دخل علينا حرامي دلوقتي هاتعمل ايه ؟
    yay
    :
    هاشده من شعره واقوله عيب عليك كده يا حرامي

    الام :
    لالالالا!!! تصدق حرام عليك كده يا ابو قلب قاسي انت كده بتقسى عليه اوي اوي هاتشده من شعره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    yay:
    يس

    الام :
    ليه انت فاكر الحرامي مطول شعره زيك يا باربي ؟؟
    ده الحرامي لو جيه هيديك
    على دماغك ويسرقك وانت هتبقي زي الاهبل مش هتعرف تعمل حاجه
    yay
    :
    يووووووووه ..... ماتخوفنيش بقي يا مامي انا هاقوله خد يا حوحو اللي انت عايزه بس سيبلي هدومي وتشيرتاتي

    ((((( وفي هذه اللحظه دخل المحروس بسلامته حسنين اخو النونو ياي))))

    الام :
    ابني حبيبي راجلي وعزوتي وسندي

    حسنين:
    ازيك يا امي عامله ايه

    الام :
    مش كويسه يا حسنين اخوك هيجنني

    حسنين :
    تاني يا ياي ؟؟
    yay
    :
    انا مش عملت حاجه خالص خالص

    الام:
    بص يا حسنين لو دخل علينا حرامي دلوقتي هاتعمله ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حسنين:
    هاكسر له ظهره واطحنه واقطع له ايديه واعلقها علي اول الشارع علشان يبقي عبره لغيره
    yay:

    يوووووووووووووووووه ..........نونونونونو
    بلاش الكلام ده مش هعرف انام
    انا بخاف
    نونونو
    انا هادخل انام بدل ما انا قاعد معاكم يا اولاد دراكولا

    الام :
    يا حسنين عايزين ندخل اخوك العسكريه علشان يبقى راجل شويه
    حسنين :
    عسكريه ايه يا امي ؟؟؟ ده لو راح العسكريه هايفتكروه اليسا بتتمشي قصادهم بلبس العسكريه بلاش فضايح يا امي
    yay
    :
    انا سامعكم انا لسه منمتش هاه وعموما يا مامي انا قدمت في معهد الباليه علشان عاوز اتعلم رقص الباليه اوك

    حسنين:
    لا اله الا الله

    الام :
    عوض عليا عوض الصابرين ياااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااارب
    avatar
    نسرسوريا
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 332
    تاريخ التسجيل : 14/12/2010
    العمر : 33
    الموقع : سوريا دمشق

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  نسرسوريا في الخميس ديسمبر 23, 2010 4:21 pm

    ههههههههههههههههه اي والله سلمت يداكي

    موضوع جميل ومفيد للشباب الي طالعين جديد

    لازم ينشد على ايدهم وننصحهم

    انا بشوف كتير هيك شباب

    الي مسرح تسريحه سبايكي كانو فايق من النوم ههههههههههههه

    والي لابس ضيق ومو قادريمشي مفكرحالو حلو

    متل ما بيقول المتل الي ماتزينو عروقو ماتزينو خروقو يعني ملابسو

    الحلوه بكون باخلاقووسمعتو الطيبه مو بلبسو او تسريحتو

    انا والله مابمشي مع شب عمل تسريحه سبايكي اذا بدو يعطيني مليون دولار

    هههههههههههههههههههههههه


    شكرا لكي يا غاليه تقبلي مروري

    وكلماتي البسيطه
    avatar
    الساحرة الجميلة
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 04/10/2010

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الساحرة الجميلة في السبت ديسمبر 25, 2010 6:27 am

    هلا وغلا نسروووووووووووووووووووووووو نورت متصفحى تحياتى لك
    avatar
    نسرسوريا
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 332
    تاريخ التسجيل : 14/12/2010
    العمر : 33
    الموقع : سوريا دمشق

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  نسرسوريا في السبت ديسمبر 25, 2010 3:36 pm

    منور بوجودك يا غاليه

    avatar
    الساحرة الجميلة
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 04/10/2010

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الساحرة الجميلة في الأحد ديسمبر 26, 2010 2:27 am

    النور نابع من نورك مرسى الك نورت
    avatar
    نسرسوريا
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 332
    تاريخ التسجيل : 14/12/2010
    العمر : 33
    الموقع : سوريا دمشق

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  نسرسوريا في الأحد ديسمبر 26, 2010 2:59 pm

    هلا بيكي سحوره

    مرسي الك
    avatar
    الـولاء
    مشرف المنتدى
    مشرف المنتدى

    عدد المساهمات : 1019
    تاريخ التسجيل : 07/10/2010
    الموقع : في قلب من يحبونــــــي

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الـولاء في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 8:25 pm


    ههههههههههههههه
    يسلموووووووو
    سحورتـــــــــــي
    عالطرح رووووووعه
    لك خاااااالص تحياتي وقبلاتي
    ياالبى رويحك


    ______________


    avatar
    الساحرة الجميلة
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 04/10/2010

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الساحرة الجميلة في الأربعاء ديسمبر 29, 2010 4:14 am

    avatar
    الـولاء
    مشرف المنتدى
    مشرف المنتدى

    عدد المساهمات : 1019
    تاريخ التسجيل : 07/10/2010
    الموقع : في قلب من يحبونــــــي

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الـولاء في الأربعاء ديسمبر 29, 2010 7:40 pm


    تسلمين يالغلاااا


    ______________


    avatar
    امل حياتي
    مشرف المنتدى
    مشرف المنتدى

    عدد المساهمات : 1146
    تاريخ التسجيل : 04/10/2010

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  امل حياتي في السبت يناير 01, 2011 4:21 am

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    هــوه فيـه هيك...!!!

    ايش الولد هاد,,, ربنـا يكون فى عون مامتـه والله ههههههههههه

    .........................

    ميرسى


    ______________
    avatar
    وردة دمشق
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد المساهمات : 93
    تاريخ التسجيل : 01/12/2010

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  وردة دمشق في السبت يناير 01, 2011 11:05 am

    avatar
    الساحرة الجميلة
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 04/10/2010

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الساحرة الجميلة في الثلاثاء يناير 04, 2011 9:06 am

    هلاوغلا حبيبتى اموووووووله نورتى متصفحى cheers cheers
    avatar
    الساحرة الجميلة
    استشاري
    استشاري

    عدد المساهمات : 512
    تاريخ التسجيل : 04/10/2010

    رد: حوار شاب فافى مع مامته؟؟؟؟؟؟؟

    مُساهمة  الساحرة الجميلة في الثلاثاء يناير 04, 2011 9:09 am

    هلا بورتى بعد غياب نورتى ورده متصفحى

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أبريل 22, 2018 8:10 am